Atenție la așa-zisele verificări ale conturilor online

Încă una scurtă azi despre cum să ne ferim de probleme online. De data asta, cum să nu dăm de bună voie datele de la contul de Pay Pal. Bine, în loc de Pay Pal poate fi orice - un nume de bancă, o rețea de socializare, un magazin online, etc. Nu asta e important. Important este că indiferent de unde vine o asemenea cerere, e bine să verificăm înainte ce și cum e treaba. Nu de alta, dar după aia s-ar putea să fie prea târziu.



Rețineți! Nicio bancă sau insitituție financiară nu vă cere date personale pe mail, prin SMS, prin telefon sau pe rețelele de socializare! De aia s-au inventat sucursale, numere de telefon, sedii, adrese fizice, etc. Așa că orice ați primi pe mail, Facebook, Google Plus, prin țeava de la calorifer sau cu porumbei călători, verificați înainte.  Contactați firma respectivă pe căile oficiale (telefon, mail de contact, etc.) sau mergeți până la sediu. Altfel riscați mult. Comoditatea, lenea, domnia și prostia se plătesc! Scump de tot!



Și acum să vă arăt ce-mi veni. Adică îmi veni un mail, chipurile de la Pay Pal, care-mi spunea că am nu-ș ce probleme sau limitări la contul de Pay Pal. OK, da' eu n-am cont de Pay Pal, deci nu am probleme cu el. Cum să depistăm chiar de la început toată făcătura? Simplu, vedeți în pozele de mai jos.



Selection_003







Selection_005

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ion Pribeagu - un scriitor uitat

Crăciunul în mitologia română

Kdenlive „crapă” la importul unui clip